Udział w targach WorldFood Poland przynosi wiele dodatkowych korzyści. Jednym z benefitów jest matchmaking biznesowy. Usługa daje możliwość wcześniejszego umawiania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach.

Spotkania handlowe to sprawdzona i efektywna metoda nawiązywania kontaktów biznesowych. 

Poprzednia edycja spotkań to:

  • 389 spotkań
  • Kupcy m.in z: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Ekowital, Eurocash, Ikea Food, Jeronimo Martins, Kuchnie Świata, Lidl, Makro Cash and Carry, Mila, Sps Handel, Tesco, Żabka

Każdy Wystawca może skontaktować się z organizatorem, aby umówić spotkania z preferowanymi kupcami. Spotkania będą następnie aranżowane podczas targów z wybranymi zwiedzającymi – oszczędzając Państwa czas i pieniądze.

Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. To indywidualne podejście pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie ich czasu podczas targów i umożliwia  spotkanie z ważnymi kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich działalności.

Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt: matchmaking@worldfood.pl

Dla kluczowych kupców zaproszonych do udziału w strefie spotkań handlowych, przygotowaliśmy specjalny pakiet VIP Buyer Program. Osoby biorące udział w programie będą dysponowały specjalnym pakietem świadczeń i możliwością uczestniczenia w wydarzeniach towarzyszących.

Nasi Partnerzy