21 listopada 2023
Dla wszystkich producentów spożywczych, którzy marzą o ekspansji swojej działalności na większą skalę, wejście do sieci handlowych jest kluczowym krokiem. Sieci handlowe oferują dostęp do szerokiej bazy klientów i znacząco zwiększają zasięg produktów. Jednak, jak wiemy, ten proces nie jest bez wyzwań. Wymaga on zrozumienia specyficznych wymagań i oczekiwań sieci, a także posiadania umiejętności ne...
Czytaj więcej
14 listopada 2023
Rozwój i zarządzanie kanałami dystrybucji to kluczowy element strategii biznesowych w świecie marketingu B2B. Odpowiednio rozwinięte kanały dystrybucji pozwalają dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększyć sprzedaż. Analiza rynku i klientów Pierwszym krokiem do rozwoju kanałów dystrybucji i znalezienia nowych odbiorców B2B jest dokładna analiza rynku. Zrozumienie potrzeb, preferencji i zac...
Czytaj więcej
25 października 2023
Dzisiejszy konsument jest wyjątkowo wymagający, świadomy i ma dostęp do niezliczonych opcji zakupowych. W miarę jak technologia i rynek ewoluują, zmieniają się również oczekiwania i wartości, które kierują wyborami zakupowymi. Przedsiębiorstwa, które chcą utrzymać się na rynku i przyciągnąć lojalnych klientów, muszą zrozumieć, co jest obecnie ważne dla dzisiejszego konsumenta. Oto główne aspekty, ...
Czytaj więcej
13 października 2023
WorldFood Poland jest partnerem Konferencji Plant-Powered Perspectives. Zapraszamy do przeczytania artykułu o możliwych kierunkach, barierach systemowych i potrzebie innowacji w branży roślinnej. Co nowego w branży roślinnej? To był ważny rok dla roślinnej branży spożywczej. W marcu odbył się pierwszy Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy, który był istotnym krokiem ku wyrównaniu szans roś...
Czytaj więcej
7 września 2023
Branża opakowań odgrywa kluczową rolę w produkcji żywności. Opakowania to nie tylko ochrona produktów, ale także pierwszy kontakt z klientem. Na targach WorldFood Poland 2024 możecie odkryć nowy sektor opakowań, który oferuje unikalne możliwości nawiązania nowych relacji biznesowych w obszarze opakowań dla branży spożywczej i suplementów diety oraz opakowań dla branży alkoholowej. Twoi klienci n...
Czytaj więcej
4 września 2023
Targi WorldFood Poland to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych, które gromadzi w jednym miejscu specjalistów z branży spożywczej, handlu hurtowego i detalicznego oraz sektora HoReCa. To wspaniała okazja, aby nawiązać nowe kontakty biznesowe, wymienić się doświadczeniami oraz poznać najnowsze trendy rynkowe. Targi są doskonałym miejscem integracji i dyskusji o kondycji i aktualnej sytuacji ...
Czytaj więcej
20 czerwca 2023
Dostawcy napojów i alkoholi na targach WorldFood Poland Poszukujesz nowych dostawców napojów i alkoholi? Polecamy do współpracy wystawców kwietniowej edycji WFP 2023, którzy są chętni na nawiązanie nowych biznesowych relacji na polskim rynku. Dostawcy różnych napojów i alkoholi od dłuższego czasu borykają się z problemem kontrahentów na rynku. Gdzie szukają rozwiązań? Między innymi na targach...
Czytaj więcej
20 kwietnia 2023
Z wielką przyjemnością informujemy, że trzeci dzień targów WorldFood Poland był pełen fascynujących atrakcji, konsultacji biznesowych oraz interesujących prelekcji w strefach konferencyjnych. Zachowując pełną dynamikę i energię, byliśmy uszczęśliwieni, widząc tak liczne grono wystawców i odwiedzających, którzy pojawili się na targach. Jesteśmy wdzięczni za ich obecność oraz zaangażowanie. P...
Czytaj więcej
19 kwietnia 2023
Na półmetku czyli drugi dzień targów WorldFood Poland! Drugiego dnia targów nie zwalnialiśmy tempa, a liczna frekwencja sprawiła, że każdy z 289 wystawców był bardzo zaangażowany. Ten dzień był szczególny, ponieważ uczestnicy targów dokonali wyboru najlepszego ich zdaniem produktu, spośród wyłonionych w dniu wczorajszym laureatów Konkursu o Złoty Medal. Wybrany w głosowaniu produkt otrzyma jutr...
Czytaj więcej
18 kwietnia 2023
Pierwszy dzień targów WorldFood Poland za nami! Cóż to był za dzień! W ramach Oficjalnego Otwarcia Targów mieliśmy przyjemność wysłuchać debaty otwierającej na temat znaczenia polskich marek spożywczych w promocji naszego kraju, zorganizowanej przez Teraz Polska. Dyskusja skłoniła nas do refleksji nad naszym narodowym dziedzictwem kulinarnym oraz znaczeniem jego promocji na arenie międzynarodow...
Czytaj więcej