Spotkania handlowe podczas WorldFood Poland

Udział w targach WorldFood Poland przynosi Wystawcom wiele dodatkowych korzyści biznesowych. Jednym z benefitów jest możliwość skorzystania z usługi matchmaking’u. Usługa daje możliwość wcześniejszego umawiania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Za pomocą dedykowanej platformy zaaranżowanych zostało już tysiące spotkań handlowych, zarówno w strefie matchmaking’u jak i online.

Matchmaking to nieodłączna część targów WorldFood Poland. Miejsce, w którym producenci mają możliwość spotkania 1:1 z kupcami z Polski i całego świata. To profesjonalna odpowiedź na potrzeby producenta lub dystrybutora. Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego uczestnika z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z dostępnością oraz preferencjami każdej z firm. To podejście pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie ich czasu podczas targów oraz umożliwia spotkanie z kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich działalności i szukają produktów w danej kategorii produktowej.

Dla kluczowych kupców zaproszonych do udziału w strefie spotkań handlowych, przygotowaliśmy specjalny pakiet VIP Buyer Program. Osoby biorące udział w programie będą dysponowały specjalnym pakietem świadczeń i możliwością uczestniczenia w wydarzeniach towarzyszących, co daje również możliwość wieczornego networkingu.

 

Udział w spotkaniach B2B jest bezpłatny dla Wystawców targów WorldFood Poland!

Chcesz uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z koordynatorem: matchmaking@worldfood.pl

Nie masz jeszcze stoiska? Zapytaj o stoisko!

 

Jakie sieci handlowe biorą udział w spotkaniach? 

Do tej pory w spotkaniach handlowych udział wzięli m.in. kupcy z sieci takich jak: Auchan, Avita, Carrefour Polska, Biedronka, Makro Cash&Carry, Organic Farma Zdrowia, Topaz, WSS Społem, SPS Handel, Kuchnie Świata, Empik, Eurocash, E.Leclerc, Ikea Food, Lagardere Travel Retail, Lidl, Mila, Żabka, TOP Market, Rossmann

W spotkaniach biorą udział również kupcy z sektora HoReCa, m.in.: Da Grasso, EatZone, Green Caffe Nero, Organic Coffee, Sphinx, Sheraton, Bristol, A.Bikle, Cofee Bean/Cava, AccorHotels, BobbyBurger, Costa Polska, Kuchnia Marché, Wedel Pijalnie Czekolady, KIK FIT Bar, Marriott

Oraz kupcy z zagranicy, np. Ray- Trade, Dreigras UAB, Falcon SA, Jaipur Star General Traiding Co. LLC, MCA Comercial, Saffron Restaurant Group / Azerbaycan Restaurants LLC, Sphinx Trading Company

 

„Kontakt przed targami wypadł bardzo dobrze, mieliśmy informacje na każdym etapie. Rozmowy przebiegły sprawnie, teraz okaże się z jakim skutkiem, ale składamy już  1 zamówienie. (…) Mogliśmy także porozmawiać z kilkoma naszymi dotychczasowymi partnerami biznesowymi. Planujemy uczestniczyć w przyszłorocznych targach.”

Robert Lanckamer, Strefa Mocy (Kupiec)

Nasi Partnerzy