WorldFood Poland to przodujące wydarzenie biznesowe dla osób zawodowo związanych z branżą spożywczą. Odwiedzający targi to właściciele firm, dyrektorzy, kierownicy i specjaliści o ściśle sprecyzowanych celach biznesowych. W jednym miejscu i czasie łączymy wszystkie ogniwa łańcucha dostaw żywności: sektor rolno-spożywczy, przetwórstwo spożywcze, dystrybucję i handel. Międzynarodowy charakter wydarzenia daje możliwość pozyskania międzynarodowych kontrahentów i wejścia na nowe rynki. To idealna przestrzeń do współpracy, nauki i poszukiwania nowych możliwości rozwoju dla swojego biznesu.

Jakie korzyści płyną z wzięcia udziału w międzynarodowych targach żywności?

Dołącz do Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów, Technologii i Opakowań dla Branży Spożywczej WorldFood Poland! Coroczny event łączy liderów z sektora rolno-spożywczego, przetwórstwa, dystrybucji i handlu.

Co wyróżnia nasze targi? Międzynarodowy zasięg, możliwości networkingowe, rozbudowany program i rozszerzony zakres tematyczny. Przez 3 dni targów, Warszawa staje się miejscem spotkań dla branży spożywczej i wydarzeń dodatkowych.

Jakie korzyści niesie rola wystawcy na targach gastronomicznych?

Prestiżowe targi żywności w Warszawie

WorldFood Poland odbywa się na hali EXPO XXI w Warszawie. Pierwsza edycja miała miejsce w 2014 roku – od tej pory, swoje produkty zaprezentowało ponad 1500 producentów i dostawców z 56 krajów świata.

Tylko w zeszłym roku odwiedziło nas ponad 5000 osób, z czego 16% to odwiedzający z innych krajów! Ponad 40% wystawców w ostatnich 3 edycjach pochodziło z zagranicy. W 2022 roku liczba wystawców wynosiła 250. W kolejnej edycji w roku 2023 ich ilość zwiększyła się do 289, a rok 2024 dał nam aż 300 wystawców! Zwiększająca się liczba stoisk realnie wskazuje na prestiż targów międzynarodowych.

Poznaj wszystkie szczegółowe dane z poprzednich edycji! Co możesz zyskać jako wystawca?

Dlaczego warto wziąć udział w targach żywnościowych WorldFood Poland?

Event branżowy na skalę międzynarodową to idealna przestrzeń do rozwoju firmy, zdobywania kontaktów i poszerzania wiedzy! Poznaj główne korzyści, jakie daje WorldFood Poland.

Promocja bezpośrednia i dodatkowa

Prezentacja produktów i usług przed szeroką publicznością wzmacnia Twoją rozpoznawalność. Zaprezentowanie nowości spożywczych (produktów, usług, urządzeń) i sposobu ich działania pozwala testować ich odbiór i zapotrzebowanie rynku.

Możesz promować swoją firmę również:

Budowanie zaufania i wzmocnienie autorytetu

Korzyścią z udziału w prestiżowym wydarzeniu w roli lidera branży, jest podkreślenie wiarygodności firmy w oczach klientów i partnerów biznesowych.

Nawiązywanie kontaktów biznesowych – networking

Bezpośrednie spotkania z firmami dają korzyści w postaci zawarcia długoterminowych kontraktów. Obecność na targach międzynarodowych sprzyja rozszerzaniu kontaktów handlowych i otwiera drogę do wejścia na nowe rynki.

Poszerzanie wiedzy o rynku i trendach branżowych

Ocena oferty konkurencji i przegląd rynku

Targi gastronomiczne to miejsce, w którym porównasz własną ofertę z propozycjami innych firm. Różnorodność wystawców pozwala zapoznać się z najnowszymi trendami i technologiami w sektorze spożywczym.

Optymalizacja procesów i obniżanie kosztów

Spotkania z dużymi graczami w branży dają sposobność na zyskanie nowych źródeł surowców i technologii. Poznanie ofert producentów obecnych na targach żywnościowych może prowadzić do skrócenia łańcucha dostaw i obniżenia kosztów.

Osobiste spotkania handlowe – wykorzystaj potencjał targów!

Uczestnictwo w spotkaniach B2B jest bezpłatne dla wystawców.

Programy specjalne

Weź udział w konkursie o Złoty Medal WorldFood Poland! Wyróżnienie czeka na najlepsze produkty, zwiększające autorytet firmy. Program VIP Buyer umożliwia umawianie spotkań z kluczowymi kupcami!

Kto może wziąć udział w targach spożywczych?

Rola i zasięg targów międzynarodowych zobowiązują nas do dbania o jakość osób odwiedzających – nie jest to miejsce dla osób przypadkowych. WorldFood Poland to event dla firm z sektora rolno-spożywczego, producentów, dystrybutorów i przedstawicieli handlowych o skonkretyzowanych celach.

Chcesz zostać wystawcą?

Następna edycja targów żywnościowych odbędzie się już 8-10 kwietnia 2025! Zapytaj o stoisko, wybierz typ zabudowy i dowiedz się, jak przygotować się do targów. Liczba stoisk jest ograniczona!

Targi żywności Warszawa

Organizatorzy WorldFood Poland udzielają wszelkich informacji praktycznych i wskazówek w zakresie rezerwacji hotelu. Dołącz do setek wystawców, nawiąż cenne relacje i zdobądź przewagę na rynku spożywczym!

Created with Fabric.js 1.7.22

pozytywnie ocenia targi i ich organizację

poleca udział w targach WFP swoim kontrahentom

nawiązało znaczące dla firmy kontakty

ma wpływ na decyzje lub je podejmuje

to reprezentanci sprzedaży hurtowej lub detalicznej

poszukuje na targach produktów ekologicznych i prozdrowotnych

Created with Fabric.js 1.7.22

Dołącz do najważniejszego spotkania branży spożywczej

Nasi Partnerzy