20 kwietnia
19 kwietnia – HALA 2
Jakość i bezpieczeństwo składników suplementów diety
Składniki których stosowanie w suplementach jest wyłączone lub ograniczone - ekstrakty z zielonej herbaty. Dalsze składniki podlegające monitorowaniu
Pozostałości pestycydów w surowcach pochodzenia roślinnego
Rewolucja w reklamie suplementów diety – jak legalnie, a jednocześnie atrakcyjnie prowadzić reklamę i nie narażać się na kary? Praktyczne przykłady z rynku, co można, a czego nie
Dobrostan w miejscu pracy - perspektywa psychologiczna
Jeszcze raz o oznaczeniach: żywność specjalnego przeznaczenia medycznego i oznaczenia zdrowotne suplementów diety
Wypalenie zawodowe
Kary pieniężne i inne sankcje za niewłaściwe znakowanie suplementów diety
Postępowanie wyjaśniające przed GIS – obecnie i w świetle nadchodzących zmian
Oświadczenia środowiskowe – perspektywy prawne nie tylko dla suplementów diety
Decyzja o statusie produktu w świetle obecnych i zapowiadanych przepisów dotyczących reklamy suplementów diety
Stosowanie oświadczeń zdrowotnych – podejście organów kontrolnych w krajach UE
Ochrona patentowa suplementów diety
18 kwietnia – HALA 1
Debata otwierająca: Znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju
Debata: System kaucyjny
Debata: Zrównoważony biznes w czasach BANI – szanse i wyzwania
Branding — jeden z czynników sukcesu na rynku spożywczym, najciekawsze case study ze świata (oryginalne formy opakowaniowe, wyróżniające się marki)
Przegląd najlepszych kampanii marketingowych na rynku spożywczym z ostatniego roku
18 kwietnia – HALA 2
Polski i światowy rynek żywności ekologicznej. Najnowsze dane i trendy
Rola pszczół i produktów pszczelich w żywieniu człowieka
Debata otwierająca sektora NutraFood Poland: Wyzwania rynku suplementów diety - jakość i bezpieczeństwo
Współpraca branży suplementów z jednostkami naukowymi w zakresie badań/projektów B+R etc. z perspektywy bezpieczeństwa i jakości
Bezpieczeństwo innowacyjnych składników suplementów diety
Znaczenie stosowania suplementów w sporcie wyczynowym i rekreacyjnym
Stabilność witaminy K2mk7 w obliczu wymagających formulacji zawierających wapń i magnez – rozwiązania pozwalające osiągnąć założone oświadczenia w okresie przydatności produktu
Znak jakości i bezpieczeństwa suplementów diety – projekt regulacji na tle innych systemów
Badania kliniczne suplementów diety
Reklama środków spożywczych, w tym suplementów diety w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych, jak konstruować przekaz, żeby nie narażać się na sankcje, jak komunikować o bezpieczeństwie produktów
19 kwietnia – HALA 1