16 kwietnia HALA 1
Debata Otwierająca: Jak zapewnić konkurencyjność polskiej gospodarki żywnościowej? Zrównoważona produkcja i przetwórstwo żywności
Debata: Zielony Ład w praktyce, czyli jak wdrożyć system kaucyjny na opakowaniach po napojach w Polsce
Debata: Jakość produktów prozdrowotnych – wspólne wyzwanie dla producentów i organów
Super Food – pszczele produkty z natury
Debata: Produkty Nutrafood w Europie: najbliższe wyzwania i ich przyszłość
17 kwietnia HALA 1
Debata: Zrównoważony biznes spożywczy w niepewnym świecie – jak to ugryźć?
Zautomatyzowane Centra Logistyczne kluczem do optymalizacji chłodniczego łańcucha dostaw
Jak wejść ze swoim produktem do sieci handlowej: omówienie warunków współpracy, marży itp. na przykładach
Jak wygrać uwagę konsumenta przy półce sklepowej i przykuć ją do naszego produktu?
E-commerce – strategia i egzekucja sprzedaży internetowej w branży food
Zastosowania automatyzacji i sztucznej inteligencji w marketingu w branży spożywczej
O tym, jak kampanie z influencerami mogą zaskoczyć!
18 kwietnia HALA 1
Debata: Roślinne start-upy: koniec boomu, tryb przetrwania, czy świetlana przyszłość? Trendy sprzedaży
Debata: Czy nowa żywność równa się niszczenie tradycji?
Plant based evolution in Europe: consumer trends and market dynamics
Wnioski z europejskiego badania Smart Protein – kompleksowa analiza postaw konsumentów wobec żywności roślinnej
V-Label – Światowy lider oznaczeń produktów wegańskich i wegetariańskich. Zasady certyfikacji. Yuliia Nekleva, specjalistka ds. certyfikacji V-Label Polska
Komunikacja i trendy w żywności roślinnej w sektorze HoReCa
Panel dyskusyjny: Czym jest “kiełbasa” dla Polaka? Wyzwania komunikacyjne a rozwój branży roślinnej
Konferencja Spring Agenda 16 kwietnia 2024 Hala 2
Konferencje branżowe są nieodłącznym elementem targów WorldFood Poland już od pierwszej edycji.
→ Kładziemy nacisk na merytorykę programu zapraszając do współpracy ekspertów branżowych jak i samych przedsiębiorców – praktyków biznesu spożywczego.
→ Naszą rolą jest pomóc Ci zrozumieć, przeanalizować i przedyskutować aktualną sytuację branży spożywczej zarówno w kontekście lokalnym jak i globalnym.
→ Chcemy wskazać Ci trendy zachodzące w sektorze rolno-spożywczym oraz handlu i gastronomii (formaty sprzedaży detalicznej, innowacyjne rozwiązania w zakresie przetwarzania żywności, wpływ na środowisko, trendy konsumenckie itp.), aby dać Ci jak najwięcej informacji niezbędnych do podejmowania słusznych decyzji biznesowych.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą merytoryczną, masz propozycję interesującego tematu, chciałbyś zorganizować debatę, prezentację, szkolenie lub warsztaty skierowane do branży spożywczej, handlu lub gastronomii, skontaktuj się z nami: info@worldfood.pl