Już tylko dwa miesiące dzielą nas od piątej edycji targów żywności i napojów – WorldFood Warsaw. Jeśli chcecie posłuchać cenionych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i instytucji, musicie koniecznie zarejestrować się on-line i wziąć udział w panelach tematycznych. Będziemy rozmawiać i poruszać ciekawe zagadnienia dotyczące branży, jej rozwoju, przyszłości i problemów. Będzie to też świetna okazja do przeprowadzenia bezpośrednich rozmów w czasie spotkań kuluarowych czy wieczornego networkingu.
Patronat honorowy nad Targami objął Krzysztof Jurgiel, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.
Partnerami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe i najważniejsze organizacje branżowe – Polska Federacja Producentów Żywności, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Związek Sadowników RP, Unia Owocowa, Krajowa Rada Drobiarska, UPEMI- Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy, Polskie Mięso, POLBISCO- Stowarzyszenie Polskich Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych, Stowarzyszenie Polska Ekologia , Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków KUPS, Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Krajowe Zrzeszenie Spółdzielni Mleczarskich, Fundacja Godła Promocyjnego Teraz Polska, Forum Dialogu Gospodarczego.
Nie zabraknie zatem ciekawych paneli, konferencji i dyskusji, a targi otworzy Debata n/t „Polska żywność wobec światowych trendów”, której współorganizatorem jest Polska Federacja Producentów Żywności. Targi to doskonała okazja do spotkań, rozmów biznesowych i wymiany doświadczeń na trudnym i wymagającym rynku spożywczym, na którym zwycięża uczciwość wobec konsumenta i jakość – tak ubiegłoroczną edycję podsumował Andrzej Gantner, Dyrektor Generalny PFPŻ. Ale to także okazja do poznania nowości, poszerzenia oferty, przedstawienia oferty innym, nowym kontrahentom, skorzystania z doświadczeń np. w relacjach eksportowych czy poszukiwania nowych rynków. Sektor spożywczy, jak mówi Dyrektor PFPŻ, jest specyficzny i zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Podróżujemy, poznajemy nowe smaki i zapachy, wracamy i poszukujemy wspomnień kulinarnych na półkach sklepowych w swoim kraju.
I temu służą również targi, poszukiwaniu nowych dostawców, nowych odbiorców, wyjścia z produktami na inne kraje ale także dostarczenia egzotycznych produktów polskim odbiorcom. Chcemy by świat był blisko nas, w naszych sklepach.
Patronaty mediów ogólnopolskich i branżowych nad targami WorldFood Warsaw umożliwiają szeroką promocję oraz dają szansę na prezentację firm, stoisk oraz relacje z części merytorycznych i wydarzeń towarzyszących. Patronat merytoryczny nad Konkursem dla Wystawców objęło Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni.
Nie będziecie zawiedzeni odwiedzając tegoroczne Targi, bo oferta będzie ciekawa i urozmaicona.
Musicie być razem z nami w dniach 10-12 kwietnia! Zarejestruj się online!