- Jak ocenia Pan sytuację na rynku żywności organicznej w Polsce?
- Czy zamierzają Państwo poszerzyć swoją ofertę właśnie o żywność organiczną?
W naszej ofercie znajduje się aromatyczny ryż basmati, różne rodzaje indyjskiej mąki, przyprawy jednorodne i mieszanki, a także pickle, marynaty, owoce i warzywa w puszkach. Produkty są dostępne zarówno w małych opakowaniach dla odbiorcy detalicznego, jak i w opakowaniach ekonomicznych dostosowanych dla branży HoReCa.
W roku 2016 nasza oferta zostanie wzbogacona o wiele nowości. Oprócz herbaty i przypraw zaprezentujemy organiczne przekąski (suszone warzywa i owoce) i dodatki (jak proteinowe czy ziemniaczane chipsy, sosy, napoje), jak i dania typu “ready to cook” (jak różnego rodzaju płatki, dania z makaronem i ryżem do przygotowania w kilku prostych i szybkich krokach). A wszystko pod marką Organic Wellness.
Te produkty będą miały premierę podczas targów WorldFood Warsaw. Tym bardziej cieszy nas, że została stworzona nowa strefa EcoFood. Uważam, że podniesie to atrakcyjność targów i zostanie docenione przez zwiedzających poszukujących stricte oferty eko.
- Są Państwo stałym wystawcą targów WorldFood Warsaw. Dlaczego już po raz kolejny decydują się Państwo na udział w tej wystawie?
- Czy Polacy są otwarci na tradycje kulinarne innych narodów?
Z naszych obserwacji wynika, że Polacy coraz chętniej „zapożyczają” smaki charakterystyczne dla innych krajów. Ten apetyt oraz rosnąca świadomość kulinarna podkręcana jest przez liczne programy telewizyjne z udziałem popularnych szefów kuchni, ale także przez polską otwartość na świat i liczne podróże.
Wśród naszych klientów zaopatrujących się w produkty spożywcze z Indii są tacy, którzy próbują odtworzyć w swojej kuchni to czego skosztowali podczas podróży po Indiach czy też w indyjskiej restauracji.
Ale są też i tacy, którym wystarczy „szczypta” Indii w codziennej kuchni – na przykład dodatek odrobiny orientalnego sosu do polskich dań czy kanapek.
