Największe targi dla branży spożywczej w liczbach

Targi WorldFood Poland to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych, które gromadzi w jednym miejscu specjalistów z branży spożywczej, handlu hurtowego i detalicznego oraz sektora HoReCa. To wspaniała okazja, aby nawiązać nowe kontakty biznesowe, wymienić się doświadczeniami oraz poznać najnowsze trendy rynkowe. Targi są doskonałym miejscem integracji i dyskusji o kondycji i aktualnej sytuacji sektora spożywczego. Polski sektor rolno-spożywczy ma okazję nie tylko do spotkania z zagranicznymi partnerami, ale także do nawiązania nowych relacji biznesowych na całym świecie. Targi WorldFood Poland to otwarte i przyjazne środowisko, w którym każdy uczestnik może swobodnie wymieniać się wiedzą i doświadczeniem.

Nowe kontakty biznesowe

Udział w targach jest wspaniałym doświadczeniem dla każdego przedsiębiorcy z branży rolno-spożywczej. Jest to nie tylko okazja do sprzedaży produktów i usług, ale także możliwość poznania potencjalnych partnerów i klientów oraz pozyskania nowych dostawców. Targi są doskonałym miejscem dla przedsiębiorców, którzy szukają nowych możliwości biznesowych lub chcą poznać najnowsze trendy branżowe. Oprócz tego, podczas targów można uczestniczyć w wielu spotkaniach, dyskusjach, szkoleniach i konferencjach poświęconych żywności i trendom w branży spożywczej oraz skonsultować z ekspertami branżowymi. To wszystko jest dostępne w ciągu zaledwie 3 dni!

Dlaczego warto zarezerwować stoisko?

Kolejne Międzynarodowe Targi Żywności i  Napojów, Technologii i  Opakowań dla Branży Spożywczej EXPO XXI odbędą się 16-18 kwietnia 2024 roku. Udział w wydarzeniu w charakterze wystawcy daje wiele możliwości, między innymi:

promocję firmy – budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku marki,

prezentację oferty firmy – przedstawienie nowości produktowych, sprzedaż produktów i usług,

– nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych – zdobywanie nowych kontaktów handlowych, generowanie baz potencjalnych klientów, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z kraju i zagranicy, a co więcej podtrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,

wymianę doświadczeń i poszerzenie wiedzy na temat aktualnych zmian i trendów w branży – między innymi poprzez uczestnictwo w ciekawych seminariach, panelach dyskusyjnych, szkoleniach, konferencjach, warsztatach, dyskusjach z autorytetami i specjalistami z branży, a co więcej poprzez bezpośredni kontakt i rozmowy z klientami, partnerami, dostawcami i kontrahentami,

– perspektywę znalezienia dostawców surowców, dodatków, nowoczesnej technologii – dzięki wyeliminowaniu pośredników i skróceniu łańcucha dostaw jest możliwe znaczne obniżenie kosztów działalności firmy,

– ocenę rynku i oferty konkurencji – monitorowanie najnowszych trendów i innowacji, weryfikację swojej pozycji w branży na tle konkurencji oraz gromadzenie informacji zwrotnych i sugestii od branżowych zwiedzających w związku z prezentowanymi produktami i usługami.

Chcemy, abyś do nas dołączył – zarezerwuj miejsce na 10-tą jubileuszową edycję targów już teraz!

duża liczba gości na targach WorldFood Poland                goście na konferencji podczas targów WorldFood Poland

Kto bierze udział?

WorldFood Poland to doskonałe miejsce dla przedstawicieli branży spożywczej, handlu hurtowego i detalicznego, sieci handlowych oraz importerów i eksporterów. W wydarzeniu biorą udział:

– Kupcy z sieci handlowych,

– Producenci, dystrybutorzy i dostawcy,

– Detaliści i hurtownicy,

– Startupy technologiczne,

– Eksporterzy i importerzy,

– Dostawcy rozwiązań i firmy technologiczne,

– Inwestorzy i Mentorzy,

– Eksperci i specjaliści branżowi,

– Media, agencje, firmy konsultingowe i analityczne.

Jeśli chcesz poznać tysiące ludzi związanych z tym sektorem i podzielić się swoimi pomysłami, to koniecznie musisz wziąć udział w tym wydarzeniu. WorldFood Poland to także świetna okazja, by poszerzyć swoją wiedzę o najnowszych trendach w branży spożywczej.

Kilka słów o poprzednich targach

IX Międzynarodowe  Targi Żywności i Napojów odbyły się 18-20 kwietnia 2023 roku i zgromadziły 289 wystawców (55% krajowych i 45% międzynarodowych). Największymi reprezentowanymi sektorami przez wystawców były: suplementy diety, żywność funkcjonalna, produkty ekologiczne i tradycyjne, marka własna i produkcja kontraktowa oraz produkty spożywcze. Całkowita liczba odwiedzających wyniosła 5436, z czego 15% osób pochodziła z zagranicy. W sektorze NutraFood Poland wzięło udział 113 wystawców, z czego niemalże 60% odwiedzających było zainteresowanych suplementami diety i żywnością funkcjonalną. W ramach tego sektora odbyły się 2 dni konferencji: 24 panele i debaty poświęcone trendom i najnowszym regulacjom w branży. Podczas wydarzenia wystąpiło aż 44 prelegentów i 42 organizacje występujące. Oprócz tego odbyło się: 202 spotkań z kupcami z Polski58 spotkań z kupcami zagranicznymi.

Nie wahaj się i już dziś zarezerwuj sobie miejsce na tej wyjątkowej imprezie!