18 kwietnia HALA 1 Bellavita
Cooking Show: PASTA SHOW: DELICATE FLAVOURS
Guided Tasting: QUICK AND EASY ITALIAN LUNCH IDEAS
Ceremony: BELLAVITA AWARDS 2024 WINNERS ANNOUNCEMENT
17 kwietnia HALA 1 Bellavita
Guided Tasting: EXTRA-VIRGIN OLIVE OIL
Cooking Show: PASTA SHOW: INTENSE FLAVOURS
Guided Tasting: AUTHENTIC NEAPOLITAN PIZZA
Cooking Show: SCENTS OF OUR LAND: RISOTTO & SGROPPINO
16 kwietnia HALA 1 Bellavita
Cooking Show: ITALIAN PASTA, LAND & WATER
Guided Tasting: ITALIAN FOOD & WINE APERITIVO
Guided Tasting: CHEESE PLATTER PAIRED WITH BALSAMIC VINEGAR
Cooking Show: CALAMARI & TIRAMISU, FIRE & CREAM
18 kwietnia HALA 2
Sesja Fotograficzna zwycięskich produktów w konkursie o Złoty Medal Targów WorldFood Poland 2024
16 kwietnia Hala 2
Rozpoczęcie konferencji
Legalność importowanych surowców spożywczych do produkcji żywności i suplementów diety: novel food, gatunki chronione, praktyczne przypadki
Dodatki do żywności w suplementach – prawo i ciekawostki z praktyki
Surowce wysokiej jakości – czyli jakie?
Co kraj, to obyczaj – jak wybrane kraje UE regulują stosowanie tzw. innych składników o działaniu odżywczym lub fizjologicznym w suplementach diety
Składniki roślinne – specyfikacja dostawcy
Przegląd najnowszych zmian dotyczących dozwolonych składników w środkach spożywczych i konsekwencje tych zmian dla przedsiębiorców
Umowy o wytwarzanie kontraktowe, czy warto je zawierać na co zwracać uwagę?
Ochrona patentowa suplementów diety
Nowe wymagania prawne dla projektowania opakowań – kluczowe wyzwania dla biznesu
Koniec konferencji
17 kwietnia HALA 2
Prace w Unii Europejskiej dotyczące składników suplementów diety (ENG.)
Innowacyjne suplementy diety – forma i skład
Strategie Wyboru Surowców: Między Jakością a Marketingiem: Dogłębna analiza strategii wyboru surowców w kontekście jakości, marketingu oraz obserwowanych trendów w branży suplementów (ENG.)
Zdrowy Styl Życia na Talerzu: Jak Różne Pokolenia Wybierają Suplementy i Żywność Funkcjonalną (ENG.)
Przez Labirynt Badań Klinicznych: Wyzwania i Możliwości dla Suplementów Diety: Omówienie wymogów prawnych, wyzwań i możliwości zastosowania wyników badań klinicznych na suplementach
Badania naukowe i kliniczne w komunikacji marki i produktu: wyzwania prawne, szanse i uwarunkowania
KSM-66 Ashwagandha: Global Blockbuster for Mind & Body
Witaminy – kwestie stabilność witamin w produkcie, wpływ niektórych składników na stabilność
Grzyby w suplementach diety. Jakie grzyby mogą być składnikami suplementów, jakie uznawane są na novel food? Jakie części rośliny można stosować? Czy można stosować ekstrakty?
Prawo karne – bliżej niż myślimy. Odpowiedzialność represyjna, a prawo żywnościowe
Alternatywne źródła białka w suplementach diety
Well-being klientów, organizacji i planety – standardy ESG a (dobre) suplementy (ENG.)
16 kwietnia HALA 1
Ceremonia Otwarcia
Debata: Zielony Ład w praktyce, czyli jak wdrożyć system kaucyjny na opakowaniach po napojach w Polsce
Aktualne trendy zafałszowań żywności i ciekawe przypadki z minionych 12 miesięcy
Debata: Jakość produktów prozdrowotnych – wspólne wyzwanie dla producentów i organów
Super Food – pszczele produkty z natury
Debata: Produkty Nutrafood w Europie: najbliższe wyzwania i ich przyszłość
17 kwietnia HALA 1
Debata: Zrównoważony biznes spożywczy w niepewnym świecie – jak to ugryźć?
Zautomatyzowane Centra Logistyczne kluczem do optymalizacji chłodniczego łańcucha dostaw
Jak wejść ze swoim produktem do sieci handlowej: omówienie warunków współpracy, marż i zapisów w umowach
5 błędów jakie popełniasz rozmawiając z kupcem sieci handlowej
Jak wygrać uwagę konsumenta przy półce sklepowej i przykuć ją do naszego produktu?
Własny Sklep Internetowy – Ile Kosztuje Sukces?
Zastosowania automatyzacji i sztucznej inteligencji w marketingu w branży spożywczej
O tym, jak kampanie z influencerami mogą zaskoczyć!
18 kwietnia HALA 1
Debata: Roślinne start-upy: koniec boomu, tryb przetrwania, czy świetlana przyszłość? Trendy sprzedaży
Debata: Czy nowa żywność równa się niszczenie tradycji?
Plant based evolution in Europe: consumer trends and market dynamics
Wnioski z europejskiego badania Smart Protein – kompleksowa analiza postaw konsumentów wobec żywności roślinnej
V-Label – Światowy lider oznaczeń produktów wegańskich i wegetariańskich. Zasady certyfikacji
Panel dyskusyjny: Czym jest “kiełbasa” dla Polaka? Wyzwania komunikacyjne a rozwój branży roślinnej
20 kwietnia HALA 2
Ekspansja na nowe rynki - jak skorzystać z funduszy unijnych - Paszport Do Eksportu Sp. z o. o.
Debata: Jak sprzedawać żywność w internecie - czyli e-commerce w branży spożywczej
20 kwietnia HALA 1
Jak zabezpieczyć działanie systemu elektroenergetycznego w kontekście obecnej sytuacji geopolitycznej oraz na rynku surowców.
Rozwiązania łańcucha dostaw w celu ograniczenia marnowania żywności
(Prezentacja w jęz. angielskim)
Logistyka zrównoważonego łańcucha chłodniczego
(Prezentacja w jęz. angielskim)
Jak usprawnienie procesu zarządzania placem może wpłynąć na wydajność firmy, środowisko oraz dobre samopoczucie pracowników i kierowców
(Prezentacja w jęz. angielskim)
Czy nowe technologie w logistyce pozwolą na ograniczenie marnotrastwa w łańcuchach dostaw?
Bezpieczna instalacja fotowoltaiczna dla chłodni – co warto wiedzieć?
Finał konkursu Business Best Choice
19 kwietnia – HALA 2
Jakość i bezpieczeństwo składników suplementów diety
Składniki których stosowanie w suplementach jest wyłączone lub ograniczone - ekstrakty z zielonej herbaty. Dalsze składniki podlegające monitorowaniu
Jak odkryć swoje mocne strony i poprawić komunikację w zespole?
Pozostałości pestycydów w surowcach pochodzenia roślinnego
Rewolucja w reklamie suplementów diety – jak legalnie, a jednocześnie atrakcyjnie prowadzić reklamę i nie narażać się na kary? Praktyczne przykłady z rynku, co można, a czego nie
Dobrostan w miejscu pracy - perspektywa psychologiczna
Probiotyki i prebiotyki w składzie żywności i informacjach dla konsumentów
Wypalenie zawodowe
Kary pieniężne i inne sankcje za niewłaściwe znakowanie suplementów diety
Postępowanie wyjaśniające przed GIS – obecnie i w świetle nadchodzących zmian
Oświadczenia środowiskowe – perspektywy prawne nie tylko dla suplementów diety
Decyzja o statusie produktu w świetle obecnych i zapowiadanych przepisów dotyczących reklamy suplementów diety
Stosowanie oświadczeń zdrowotnych – podejście organów kontrolnych w krajach UE
Ochrona patentowa suplementów diety
18 kwietnia – HALA 1
Debata otwierająca: Znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju - Teraz Polska
Debata: System kaucyjny – koszty, czas, legislacja
Debata: Obyś prowadził biznes w niepewnych czasach – szanse i wyzwania branży FMCG
Uwiedź klienta. Skuteczny branding & packaging
Hungry for ideas. Najciekawsze kampanie marketingowe na rynku spożywczym 2022
18 kwietnia – HALA 2
Polski i światowy rynek żywności ekologicznej. Najnowsze dane i trendy
Rola pszczół i produktów pszczelich w żywieniu człowieka
KSM Ashwagandha : Science, Supply Chain and Sustainability (Prezentacja w jęz. angielskim)
Debata otwierająca sektora NutraFood Poland: Wyzwania rynku suplementów diety - jakość i bezpieczeństwo
Współpraca branży suplementów z jednostkami naukowymi w zakresie badań/projektów B+R etc. z perspektywy bezpieczeństwa i jakości
Bezpieczeństwo innowacyjnych składników suplementów diety
Znaczenie stosowania suplementów w sporcie wyczynowym i rekreacyjnym
Stabilność witaminy K2mk7 w obliczu wymagających formulacji zawierających wapń i magnez – rozwiązania pozwalające osiągnąć założone oświadczenia w okresie przydatności produktu
Znak jakości i bezpieczeństwa suplementów diety – projekt regulacji na tle innych systemów
Badania kliniczne suplementów diety
Kwestie związane z bezpieczeństwem i jakością w umowach z łańcucha produkcji i dystrybucji suplementów diety
Reklama środków spożywczych, w tym suplementów diety w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych, jak konstruować przekaz, żeby nie narażać się na sankcje, jak komunikować o bezpieczeństwie produktów
19 kwietnia – HALA 1
Na jakim etapie znajduje się transformacja systemu żywnościowego w Polsce?
Debata: Transformacja systemu żywnościowego w Polsce z perspektywy rynku. Jak myśleć o rozwoju swojej firmy systemowo?
Trendy sprzedaży roślinnych zamienników mięsa i nabiału w Polsce
Insects as an alternative protein source
Perspektywy rozwoju rynku alternatywnych źródeł białka
Debata: Innowacje, trendy i konsumenci na rynku produktów roślinnych
Wykorzystanie surowców ubocznych przemysłu rolno-spożywczego do opracowania żywności roślinnej i dodatków do żywności.
Mięso komórkowe- 5 najważniejszych faktów
Debata: Mięso komórkowe - zagrożenie czy szansa rozwoju dla branży mięsnej
Jak foodtech zbawi planetę, czyli dlaczego inwestujemy w zrównoważone startupy!