Na kolejnej edycji naszych targów zaprezentowany zostanie nowy sektor poświęcony markom własnym, znanym również jako private label. Wzrost zainteresowania markami własnymi jest wyraźnym trendem, który zyskuje na sile w ostatnich latach. Według raportu „Behaviour Change” opracowanego przez Consumer Panel Services GfK, wartość sektora marek własnych na polskim rynku wzrosła o imponujące 19 proc. rok do roku, osiągając w 2023 roku wartość ponad 50 miliardów złotych.
W Europie wzrost sprzedaży marek własnych w 2023 roku wyniósł 13 proc., co stanowi znaczny przyrost w porównaniu do 6-procentowego wzrostu sprzedaży marek narodowych, jak wskazuje raport Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok.
Nowy sektor będzie okazją do odkrycia innowacyjnych rozwiązań oraz produktów oferowanych pod markami własnymi. Obejmuje on szeroką gamę produktów, od żywności i napojów po artykuły gospodarstwa domowego. Uczestnicy targów będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami w zakresie tworzenia i rozwoju marek własnych, które odpowiadają na rosnące wymagania konsumentów dotyczące jakości, innowacyjności i konkurencyjnych cen.
Zapraszamy do odwiedzenia tego dynamicznie rozwijającego się sektora, gdzie będzie można zobaczyć, jak marki własne dostosowują się do zmieniających się potrzeb rynku i jak wprowadzają nowatorskie rozwiązania, które przyciągają coraz większą uwagę konsumentów.