© Materiał chroniony prawem autorskim – Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie tekstów zabronione
Pandemia, która ograniczyła możliwości w wielu dziedzinach gospodarki, nie zniechęciła organizatorów targów WorldFood Poland do stworzenia wirtualnej przestrzeni targowej, umożliwiającej potencjalne interakcje targowe w formie online. Organizatorzy targów wyszli naprzeciw potrzebom przemysłu spożywczego i podjęli się inicjatywy stworzenia alternatywnej formy komunikacji biznesowej dla branży spożywczej w formie wirtualnego wydarzenia, co zostało docenione przez przedstawicieli sektora spożywczego. Platforma została stworzona specjalnie na potrzeby targów WorldFood Poland i odwzorowywała wszystkie możliwe interakcje targowe w modelu wirtualnym, dając możliwość spotkania się całej społeczności związanej z branżą spożywczą w jednym miejscu i czasie.
W strefie EXPO 158 Wystawców z 22 krajów: Polska, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Francja, Węgry, Włochy, Japonia, Łotwa, Malezja, Niemcy, Norwegia, Peru, Korea Południowa, Sri Lanka, Szwajcaria, Tajlandia, Tunezja, Turcja, Ukraina, USA, Wielka Brytania, prezentowało swoje produkty i usługi na wirtualnych stoiskach.
Spotkania biznesowe cieszyły się ogromną popularnością. W ciągu 3 dni:
– 13 734 wiadomości tekstowe zostały wysłane;
– 2 547 połączeń audio oraz 1 836 połączeń audiowizualnych zostało nawiązanych;
– sumaryczny czas spotkań video wyniósł 12 120 minut, co stanowi ponad 200 godzin!
Wśród prelegentów można było usłyszeć przedstawicieli rządu i instytucji, ekspertów i przedsiębiorców oraz reprezentantów mediów, których wystąpienia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, ponad 1,5 tys. odbiorców wzięło udział w targowych konferencjach, wszystko to w specjalnie dla tego celu stworzonej Strefie Konferencji. Każdy dzień targów podzielony był na bloki tematyczne związane z aktualnymi zagadnieniami oraz wyzwaniami branży spożywczej. Wszystkie nagrania konferencyjne dostępne są na naszej stronie.
Szczególne podziękowania organizatorzy targów kierują do wszystkich partnerów: instytucjonalnych, merytorycznych oraz medialnych, którzy brali udział w przygotowywaniu oraz promowaniu wydarzenia oraz do wszystkich uczestników wirtualnego wydarzenia, którzy zdecydowali się wziąć udział w tym innowacyjnym wydarzeniu aktywnie poszukując alternatywnych rozwiązań i sposobów na kontakty biznesowe w tym trudnym dla biznesu czasie.
Już teraz zapraszamy na kolejną edycję targów w dniach 5-7 kwietnia 2022 roku! Pozostajemy wciąż elastyczni na zmieniające się okoliczności i chcemy sprostać wymaganiom naszych Wystawców, Uczestników i Partnerów, którzy są dla nas niezmiernie ważni.
© Materiał chroniony prawem autorskim – Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie tekstów zabronione