Biorąc pod uwagę niepewną sytuację epidemiczną, jako organizatorzy targów WorldFood Poland przygotowujemy się na różne scenariusze. Najbliższa edycja targów WorldFood Poland odbędzie się według planu w dniach 20-22 kwietnia 2021r. Jeżeli sytuacja oraz warunki administracyjne na to pozwolą, targi odbędą się w wersji tradycyjnej – stacjonarnej w Expo XXI w Warszawie (oczywiście z zachowaniem obowiązujących wówczas standardów bezpieczeństwa), a dodatkowo Wystawcy będą mieli możliwość wzięcia udziału w spotkaniach biznesowych z kupcami z Polski i zagranicy w wersji on-line.
Hybrydowa formuła targów ma na celu umożliwienie spotkania się z kontrahentami, którzy ze względu na bezpieczeństwo i ograniczenia w podróżowaniu, nie mogliby uczestniczyć na miejscu w wydarzeniu.
Spotkania biznesowe między Wystawcami, a kupcami są organizowane podczas targów WorldFood Poland już od 3 lat. W tym czasie w spotkaniach wzięło blisko 250 kupców z Polski, m. in.: Auchan, Carrefour, Dino, E.Leclerc, Eurocash, Frisco, IKEA FOOD, Jeronimo Martins Polska, Kaufland, Kuchnie Świata, Lidl, Makro Cash & Carry, Mila, Netto, Topaz, Piotr i Paweł, Polo Market, Rossman, Sps Handel, Stokrotka, Tesco, Żabka, Społem. Spotkania cieszyły się także dużym zainteresowaniem wśród przedstawicieli zagranicznych przedsiębiorstw m.in. z Azerbejdżanu, Bułgarii, Indii, Singapuru, Belgii, Grecji, Rumunii, Szwecji, Tajlandii, Portugalii, Indonezji, Wielkiej Brytanii czy Włoch.
Spotkania handlowe to bardzo ważna część targów, dlatego chcemy mieć pewność, że będą się mogły one odbyć, niezależnie od sytuacji w kraju i na świecie, stąd decyzja o uzupełnieniu oferty targowej WorldFood Poland
o wirtualne spotkania handlowe.
Spotkania będzie można umówić zarówno w formie stacjonarnej jak i on-line – jest to nowoczesna i szybka forma kontaktu umożliwiająca prowadzenie rozmów biznesowych bez konieczności osobistych spotkań, co pozwala na łączenie obecności na spotkaniach ze standardowymi obowiązkami służbowymi.
Uruchomiona zostanie specjalna platforma, na której można znaleźć potencjalnego kontrahenta, sprawdzić jego profil jeszcze przed targami – czego poszukuje lub co oferuje i umówić się z nim na spotkanie. Cały proces jest łatwy oraz intuicyjny i z pewnością ułatwi pracę osobom poszukującym partnerów biznesowych z branży spożywczej.
Mając na względzie dotychczasowe doświadczenia, niepewność co do sytuacji związanej z epidemią koronawirusa, w dłuższej perspektywie czasu oraz w trosce o komfort partnerów, pracujemy także nad alternatywnym scenariuszem dla najbliższej edycji targów w dniach 20-22 kwietnia 2021 r. – wersją on-line.
Chcemy Państwa zapewnić, że cały zespół WorldFood Poland pracuje intensywnie, aby w 2021 r. zjednoczyć całą branżę spożywczą, niezależnie od tego, czy będzie to w formie osobistych czy wirtualnych spotkań, czy połączenia obu wersji. Reagujemy na zmieniającą się rzeczywistość i pozostajemy elastyczni, aby dopasować naszą ofertę do Państwa potrzeb i zapewnić platformę do pozyskiwania nowych kontrahentów, do spotkań oraz do wymiany informacji i doświadczenia.
© Materiał chroniony prawem autorskim – Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie tekstów zabronione