Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Zadbaj o swoją markę kompleksowo razem z agencją kreatywną Od kuchni

W dzisiejszym świecie, gdzie rynki są przesycone treściami, a konsumenci coraz bardziej wymagający, wyróżnienie się na tle konkurencji to nie lada wyzwanie. Szczególnie w branży gastronomicznej i spożywczej, gdzie estetyka, emocje i wartości marki odgrywają kluczową rolę. Tu właśnie pojawia się Od kuchni – kreatywna agencja specjalizująca się w tworzeniu komunikacji, która zdecydowanie zostaje w pamięci.

Już po raz 3. agencja kreatywna Od kuchni dołączyła do grona Partnerów konkursu o „Złoty Medal” i zorganizuje profesjonalną sesję zdjęciową dla wygranych produktów. Sesja zdjęciowa odbędzie się w Studio Co nieco, w którym agencja ma swoją siedzibę. Agencja kreatywna Od kuchni w swoim portfolio ma realizacje dla takich klientów jak: Jeronimo Martins, Lisner, Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Groszek), Wyborowa, SLODKIE, InterEuropol czy restauracje Epoka lub Wi-Taj.

jak wyroznic sie na tle konkurencji agencja kreatywna od kuchni

Poznaj Od kuchni

Od kuchni to zespół ludzi z pasją do jedzenia i wieloletnim doświadczeniem w marketingu, strategii i projektowaniu. Agencja współpracuje zarówno z producentami żywności, jak i restauracjami, markami FMCG, dystrybutorami czy sieciami handlowymi. Ich specjalność?

Od kuchni to agencja, która nie tylko zna zasady marketingu, lecz także rozumie, jak ogromny wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych ma… psychologia! Dzięki tej wiedzy potrafi tworzyć komunikację, która trafia w gusta nie tylko wizualnie, ale i emocjonalnie.

– Od kuchni powstało w odpowiedzi na potrzeby firm poszukujących agencji zewnętrznej do kompleksowej obsługi marek przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów. W naszym zespole pracują specjaliści zarówno w zakresie marketingu, jak i PR-u, projektowania czy fotografii. W efekcie pracujemy bez podwykonawców. Posiadamy także własne studio do produkcji zdjęć oraz projektów wideo. Dzięki temu budujemy spójną komunikację od A do Z ​– Magda Malutko CEO Od kuchni.

Profesjonalizm agencji Od kuchni potwierdzają nie tylko realizacje dla klientów, lecz także projekty własne, za którymi stoi. Zespół Od kuchni odpowiadania nie tylko za komunikację klientów agencji, lecz również za projekt Food and Design. Jest to ich autorski projekt, w ramach którego organizują spotkania branżowe z cyklu Food Working, wydają e-booki oraz prowadzą portal. Celem projektu Food and Design jest inspirowanie, edukacja i integracja środowiska poprzez wartościowe treści oraz narzędzia, które pomagają budować nowoczesne marki spożywcze i gastronomiczne. 

W ramach projektu agencja Od kuchni we współpracy z agencją badawczą przeprowadziła badanie dotyczące wpływu strony wizualnej produktów spożywczych na decyzje zakupowe. Wyniki jednoznacznie potwierdziły, że zdjęcia, wideo oraz estetyka opakowań i ich prezentacja w komunikacji marketingowej mają ogromne znaczenie dla współczesnych konsumentów. Uczestnicy badania potwierdzili, że często kupują oczami i to właśnie aspekt wizualny produktu decyduje o sięgnięciu po niego z półki. To kolejny dowód na to, że estetyka i jakość wizualna to nie dodatek, a kluczowy element skutecznej sprzedaży.

Raport i wszystkie e-booki wydawane w ramach projektu Food and Design dostępne są bezpłatnie na stronie: https://tinyurl.com/foodanddesign

Jeśli szukasz partnera, który pomoże Ci wypromować produkt, stworzy unikalny wizerunek lub zadba o Twoją komunikację w sposób, który rzeczywiście działa – polecamy agencję kreatywną Od kuchni! 

Więcej informacji:
www.odkuchni.co
biuro@odkuchni.co

jak wyroznic sie na tle konkurencji agencja kreatywna od kuchni (1)