Kolejny rok, kolejny wzrost!

III edycja targów WorldFood Warsaw zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. W tym roku w wystawie udział weźmie około 250 firm z kraju i zagranicy.

Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 19-21 kwietnia w Warszawskim Centrum Expo XXI pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztofa Jurgiela oraz prezesa Agencji Rynku Rolnego Łukasza Hołubowskiego. Jak podają organizatorzy, trzecia edycja zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. Swoją ofertę zaprezentuje aż 250 przedsiębiorstw produkujących żywność, napoje, dodatki do żywności oraz nowoczesne technologie. Wśród wystawców znajdują się polskie firmy, ale również przedstawiciele biznesu spożywczego z Belgii, Litwy, Łotwy, Portugalii, Włoch, SriLanki czy Tajlandii.
Na wystawców i zwiedzających czekają liczne biznesowe korzyści. Między innymi rozmowy handlowe, pozyskiwanie potencjalnych partnerów, sprofilowane spotkania z sieciami handlowymi, eksporterami i importerami. Ważnym aspektem WorldFood Warsaw jest również możliwość nawiązania nowych kontaktów producentów żywności z przedstawicielami sektora HoReCa.

„WorldFood Warsaw na stałe już wpisały się w kalendarz wydarzeń biznesu spożywczego. Z roku na rok obserwujemy stałe wzrosty liczby wystawców i zwiedzających z całego świata. Potwierdzeniem są statystyki – w I edycji udział wzięło 100 firm i niespełna 3 tysiące zwiedzających, na III edycję zaś będą się składać ekspozycje ponad 250 firm. Przewidujemy również zwiększenie liczby osób odwiedzających targi” – informuje Agnieszka Szpaderska, manager targów.

Ekspercki program 

Z pewnością większą liczbę zwiedzających przyciągnie bogaty program merytoryczny wystawy. Pierwszy dzień poświęcony będzie tematyce eksportowej. Będą go współtworzyć eksperci z Agencji Rynku Rolnego, Polskiej Federacji Producentów Żywności, Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego czy Kancelarii Brokerskiej Asysta.
Drugi dzień targowy będzie dotyczył handlu, w tym zmian podatkowych i ich skutków w łańcuchu dostaw, marek własnych (Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji), rynku hurtowego w Polsce (Ambasada Belgii i Instytut Badań Rynku), kredytów eksportowych (Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych), znakowania żywności (JARS), standardów sieci spożywczych (SAI Global Assurance Services LTD) oraz wykorzystania narzędzi internetowych w celu zwiększenia sprzedaży (Google Polska oraz Performance Media).
Trzeci dzień targów będzie w całości poświęcony ekologii. Ekodostawcy zaprezentują tematy związane z handlem produktami ekologicznymi, Mintel przedstawi innowacje na rynku żywności organicznej, zaś Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego omówi certyfikat „Jakość i Tradycja”. Ponadto eksperci z Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przedstawią kwestie znakowania produktów ekologicznych, a Stowarzyszenie Polska Ekologia zaprezentuje korzyści dla małych i średnich producentów żywności płynące z certyfikacji.

Zarejestruj się już dziś!

Trzecia edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw prezentuje się okazale więc warto wziąć w niej udział. Osoby reprezentujące sektor spożywczy są uprawnione do bezpłatnego wstępu na targi. Również przedstawiciele mediów mogą uzyskać akredytacje.

Zapraszamy do rejestracji on-line: www.worldfood.pl/rejestracja-on-line
Akredytację medialną można otrzymać po wypełnieniu formularza w zakładce ‘Media’ na www.worldfood.pl