W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

11-13 kwiecień, 2017

IV MIĘDZYNARODOWE TARGI ŻYWNOŚCI 
I NAPOJÓW 
EXPO XXI Warszawa

Polska

Opinie
WorldFood Warsaw

Wystawcy WorldFood Warsaw

REKOMENDACJE

Zdecydowaliśmy się na udział w III edycji targów ze względu na chęć poszerzenia zbytu naszych wyrobów. Na targach odbyliśmy szereg rozmów z osobami zainteresowanymi współpracą. W większości są to dystrybutorzy żywności naturalnej, przedstawiciele sieci sklepów spożywczych.
Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw to zwieńczenie naszej wieloletniej pracy, prestiż i motywacja do dalszego podnoszenia jakości naszych produktów.


Czesław Ślusarczyk, współwłaściciel firmy Ogródek Dziadunia, zdobywcy Złotego Medalu WorldFood Warsaw 2016 za „Diabełek Dziadunia – ketchup pikantny z przetartych pomidorów”
 



Reprezentuję spółkę, która produkuje i sprzedaje maszyny pakujące dla przemysłu spożywczego. To nasz debiut na targach WorldFood Warsaw, jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Prezentowanie oferty na targach biznesu spożywczego to strzał w dziesiątkę. Już dziś mogę powiedzieć, że wyjeżdżamy z targów z kontraktami. Za rok na pewno będziemy na wystawie!

Marek Konatowski, dyrektor Zeal Machines
 



Na targach WorldFood Warsaw jesteśmy po raz pierwszy w charakterze wystawcy. W ubiegłym roku byliśmy na wystawie w roli zwiedzającego. Nasza ekspozycja odbywa się w ramach premierowej strefy EcoFood, która cieszy się dużym zainteresowaniem, co dla nas z pewnością przyniesie nowych partnerów w biznesie.

Paulina Bartlińska, dyrektor handlowy EkoHurtownia.pl, zdobywca Złotego Medalu WorldFood Warsaw 2016 za czekoladę marki Pana Chocolate -  Figa&Dzika Pomarańcza
 



 Jest to nasz pierwszy pobyt na Międzynarodowych Targach Żywności i Napojów WorldFood Warsaw i mam nadzieję, że będzie on owocny. Przyjęliśmy wielu gości na naszym stoisku, odbyliśmy wiele rozmów biznesowych z partnerami zainteresowanymi współpracą.

Rynek warszawski zasługuje na nasze wyroby. Dlatego też zdecydowaliśmy się na udział w targach WorldFood Warsaw. Z pewnością za rok również tu będziemy!

Barbara Szczerba, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Międzyborzu
 



Ważne jest dla nas aby kierować ofertę zarówno do sklepów detalicznych, sieci handlowych, jak i ekosklepów oraz ekohurtowni. Targi WorldFood Warsaw były doskonałą okazją na nawiązanie kontaktów właśnie z tak szeroką i zróżnicowaną grupą odbiorców.
Podczas tegorocznej edycji musimy docenić również możliwość poszerzenia współpracy z międzynarodowymi kontrahentami oraz uczestniczenia w rozmowach B2B. Z pewnością za rok wrócimy na IV edycję targów WorldFood Warsaw.


Martyna Pietruszka, Imbiriada Sp. z o.o.
 



Uczestnictwo w III edycji targów WorldFood Warsaw planowaliśmy już od ubiegłego roku, byliśmy zwiedzającym poprzedniej odsłony wystawy.
Doszliśmy do wniosku, że ekspozycja na tego typu wystawie to doskonała okazja do nawiązania kontaktów handlowych, zaprezentowania firmy oraz nowego, dynamicznie rozwijającego się na świecie segmentu napojów i produktów, do poznania tendencji rynkowych. Nie zawiedliśmy się, Targi WorldFood Warsaw spełniły nasze oczekiwania na każdej płaszczyźnie. Za rok widzimy się na IV edycji!


Robert Ryński, dyrektor generalny Koala Drink
 



Nasze stoisko wzbudza duże zainteresowanie, nawiązujemy kontakty z innymi wystawcami, odbywamy rozmowy handlowe z polskimi i zagranicznymi producentami żywności.

Marta Paluszyńska, CupCo
 



Jako wystawca po raz pierwszy uczestniczymy w WorldFood Warsaw i jesteśmy z tego zadowoleni. Nawiązaliśmy sporo kontaktów z przedstawicielami krajowego rynku, na naszym stoisku pojawiło się kilku dystrybutorów z zagranicy - Anglii, Gruzji.

Jarosław Goławski, marketing director Apple Paple
 



Na targach WorldFood Warsaw reprezentowałem stoisko Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, gdzie serwowałem brytyjską jagnięcinę. Ale nie tylko – ekspozycja Izby zawierała brytyjskie sery, kiełbasy, herbaty, ciastka czy piwo.
Przygotowywane przez nas degustacje budzą duże zainteresowanie zwiedzających. Co ciekawe, odwiedzają nas ludzie z całego świata – ze Sri Lanki, Grecji, Cypru, Turcji czy nawet Australii i Nowej Zelandii.
Dzięki takim inicjatywom jak targi WorldFood Warsaw możemy poznać różnorodność kuchni całego świata i dzielić się z innymi tym, co najlepsze!


Kevin Aiston, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa
 



Od 1991 roku prowadzimy rodzinną firmę produkującą tradycyjne wędliny. Nasz wyrób – kiełbasa siekana, został nagrodzony Złotym Medalem. To bardzo ważna dla nas nagroda, na pewno pomoże w promocji wyrobu.
III edycja targów to nasz debiut, ale jesteśmy z niego zadowoleni. Nasze stoisko odwiedziło dużo zwiedzających, którzy są zainteresowani firmą i naszą ofertą. Jesteśmy nastawieni na dystrybutorów i sieci handlowe z Polski.


Stanisław Kapecki, Kapecki Sp. J., zdobywca Złotego Medalu WorldFood Warsaw 2016 za kiełbasę siekaną
 


REKOMENDACJE PO II EDYCJI TARGÓW

„W targach WorldFood Warsaw uczestniczymy po raz drugi. Już podczas pierwszej edycji zainicjowaliśmy z kilkoma firmami owocną współpracę, która trwa do dziś.
Druga edycja wystawy jest jeszcze bogatsza, obfitująca w zwiedzających – potencjalnych klientów i partnerów, z którymi możemy nawiązać współpracę.
Firma EKOHERBA 80% swojej produkcji kieruje na eksport. Dlatego tak cenimy sobie międzynarodowy charakter targów WorldFood Warsaw.”

Karol Sidoruk, właściciel EKOHERBA


„Poprzednia edycja WorldFood Warsaw była dla nas bardzo owocna, również ze względu na otrzymany Złoty Medal. To samo można powiedzieć o targach WorldFood Warsaw 2015. Widzimy duże zainteresowanie naszymi produktami ze strony klientów sieciowych, między innymi z Tesco czy ze sklepów ze zdrową, naturalną żywnością.Poza tym na targach prezentujemy po raz pierwszy nasze nowe produkty – wyroby czekoladowe bez laktozy i produkty bezglutenowe. WorldFood Warsaw to idealna okazja do ich premiery i promocji. Doceniam również efekt promocyjny targów i działania marketingowe organizatora. Dzięki nim odwiedzający wiedzą o naszej obecności na targach.

Beata Straszewska, Stewiarnia


„Bardzo pozytywnie oceniamy tegoroczną edycję targów WorldFood Warsaw – sprawną organizację, interesujący dobór wystawców, dużą liczbę branżowych gości, ciekawe wydarzenia towarzyszące zorganizowane na najwyższym poziomie merytorycznym. Dzięki obecności tutaj mogliśmy uczestniczyć w rozmowach B2B z przedstawicielami 10 różnych krajów świata. Ogromnym zaskoczeniem i potwierdzeniem sensu naszej działalności biznesowej jest Złoty Medal za targowy debiut – napój ChaiMate. To nasza pierwsza tak ważna nagroda, a prestiżu dodaje fakt, iż odbieraliśmy ją z rąk prezesa Agencji Rynku Rolnego – czołowej instytucji promującej polską żywność.Nie muszę chyba dodawać, że z pewnością za rok spotkamy się w tym samym miejscu – na III edycji targów WorldFood Warsaw!”

Michał Borecki, Wild Grass


Targi WorldFood Warsaw stają się jednym z najważniejszych punktów kalendarza spotkań dla branży rolno-spożywczej. Prezentacje nowości, dyskusje o trendach i kondycji branży, ale przede wszystkim spotkania producentów, dystrybutorów i sprzedawców z kraju i z zagranicy stanowią o sile i sukcesie tego wydarzenia. Międzynarodowy charakter targów sprawia, że impreza ta jest doskonałą okazją do promocji polskich produktów i firm z branży spożywczej, a pośrednio także do budowy marki naszego kraju.”

Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Godła Promocyjnego Teraz Polska

"Jesteśmy zadowoleni z udziału w targach, przede wszystkim ze względu na ich biznesowy charakter. Wśród zwiedzających jest jedynie nieliczny odsetek ludzi nie związanych z sektorem spożywczym." 

Grzegorz Klimczyk, Zbigniew Winnicki, PHUP „Jędrzejczak”